Najčastejšie otázky

 
 
 
 
 
 
ÚVOD > Nejčastější dotazy
 
Často kladené dotazy

Kdy mohu nakupovat v e-shopu?

E-shop funguje 24 hodin denně, to znamená, že objednávky můžete posílat kdykoliv během celého dne. Telefonovat můžete během pracovních dnů od 8.00 do 20:00 na naše linky 0917 225 882 • 0918 141 025, případně zašlete dotaz e-mailem na adresu adamsport@adamsport.eu nebo využijte chat na naší stránce. Na vaši otázku odpovíme v nejkratším možném termínu, případně vás budeme kontaktovat telefonicky.
 

Jak zjistím, zda je zboží skladem na e-shopu?

99% produktů máme skladem na prodejně, to znamená, že vám budou doručeny jakmile to bude možné. Stejně i druhy, délky, velikosti a barvy, které Vám stránka zobrazuje jsou dostupné. Vpřípadě, že jste viděli zboží na e-shopu a po následném shlédnutí se Vám už nezobrazí je to proto, protože momentáne je vyprodán, avšak jakmile bude dostupný se zobrazí. Pokud si však nejste jisti, využijte našich infolinky a ptejte se. V případě, že zboží je k náhledu, ale není skladem ozve se Vám náš tým, který Vás bude informovat o dostupnosti a možnostech nákupu.

 

Od jaké částky neplatím poštovné?

Poštovné uhradíme místo Vás při objednávce od 60 € výše. (Doprava zdarma platí pouze pro objednávky s dodací adresou na území České republiky)

 

Jak zjistím stav své objednávky?

Stav své objednávky můžete sledovat po přihlášení se do vašeho účtu. Jakmile budeme vaši zásilku vyskladňovat, na vaši e-mailovou adresu vám zašleme e-mail o vyskladnění zásilky.

 

Mohu si nechat zboží doručit i na jinou adresu jako domov?

Ano, pokud jste v práci během dne a chcete, aby vám kurýr dovezl objednávku tam, můžete při vyplňování objednávkového formuláře využít možnost doručení na jinou adresu jako kontaktní.


 

Dá se objednané zboží vyměnit nebo vrátit v kamenné prodejně?

Zboží z našeho e-shopu můžete na prodejně vyměnit za zboží ve stejné nebo vyšší ceně. Zboží můžete také vrátit a na konci týdne Vám zašleme peníze na bankovní účet.
 

 

Na jakou adresu mám zboží zaslat při vrácení nebo výměně?

Okolnosti výměny a vrácení zboží spravují a upravují obchodní podmínky. Adresa prodejny, na kterou balíček zašlete je: Adam Sport sro. ul. Karla Salvu 9, 034 01 Ružomberok

 

Jsou ceny na e-shopu shodné s cenami v kamenných prodejnách?

Obvykle ne, protože na internetu se musíme vypořádat s mnohem větší konkurencí, než u prodejnách ve městě nebo v okolí, avšak mezi cenami je pouze minimální rozdíl. Pokud byste však přišli do prodejny za účelem koupě zboží na základě shlédnutí na internetu, dostanete ho za internetovou cenu.
 

 

Dá se zboží zakoupené z e-shopu reklamovat na prodejně?


Zboží zakoupené z e-shopu Adamsport.eu můžete reklamovat v naší prodejně v Ružomberku.

 

Jaký je další postup po uplatnění reklamace?

Zboží odesíláme ke konkrétnímu odběrateli na posouzení.


Musím zboží reklamovat ihned po zjištění chyby?


Je to jen na Vás, kdy se rozhodnete zboží reklamovat. Chybu však doporučujeme reklamovat co nejdříve. Uvědomte si, že i když zboží nepoužíváte, záruční doba stále běží.


Do kolika dnů mohu zboží vrátit?

Zboží je kupující - tedy Vy povinen vrátit úplný, s kompletní dokumentací, s dokladem o zakoupení, nepoškozené a čistý, pokud se dá is originálním obalem, ve stavu a hodnotě, v jakém jste zboží převzali, nejpozději do 14 pracovních dnů po odstoupení od kupní smlouvy.


Pokud vrátím zboží, do kolika dnů mi budou vráceny peníze?

Peníze Vám budou vráceny do 7 dnů od účinnosti odstoupení od smlouvy, většinou na konci týdne formou bankovního převodu.
 

Jakým způsobem mi může být zboží doručeno?

Způsob doručení si můžete vybrat sami - kurýrní službou GLS, Slovenskou Poštou, nebo můžete si zvolit i osobní odběr na prodejně.
 

Mohu objednávat iz ciziny a bude mi tam zboží i dodáno?

Objednávka mimo České republiky je možná a rádi vám ji vyskladnit, máte na výběr doručení Slovenskou Poštou nebo kurýrní službou GLS (poplatky se odvíjejí na základě vzdálenosti od České Republiky).
 

Je možnost nákupu na splátky?


Samozřejmě! Můžete pohodlně uzavřít nákup na splátky z pohodlí domova přes splátkový systém Celetem přes e-shop nebo i na prodejně. Přes splátkový systém Quatro je možný nákup jen na předání formou nákupu nad 150 € po předložení alespoň 2 dokladů totožnosti.

 

Jak mohu objednat zboží?

Nejpohodlnější je to prostřednictvím e-shopu, ale dá se samozrejeme i e-mailem nebo telefonicky. Všechny kontakty najdete zde.
 

Jaký je minimální odběr pro jednu objednávku?

Objednávka je platná od jednoho kusu objednaného zboží.
 

Je možné již odeslanou objednávku stornovat?


Stornovat objednané zboží nebo službu máte právo do 24 hodin od vzniku kupní smlouvy bezplatně.

 
 
 
 
Navštívili ste
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verze