Vrátenie tovaru do 14 dní

 
 
 
ÚVOD > Vrácení zboží do 14 dnů
 
Poučení o uplatnění práva spotřebitele na odstoupení od smlouvy

Rychlý postup jak vrátit zboží ve 14-ti denní lhůtě

V případě, že vám nesedla velikost nebo jednoduše o doručené zboží nemáte zájem se prosím řiďte následujícími pokyny:

  • Vyplňte prosím tento formulář a pokud je to možné prosíme, abyste jej vytiskli a přiložili k vrácenému zboží
  • Prosíme Vás, abyste číslo účtu uvedli ve formuláři v mezinárodním tvaru IBAN pro rychlejší zpracování.
  • Vyplněný a podepsaný formulář prosím pošlete také se zbožím na adresu naší kamenné prodejny, která je uvedena níže
  • Prosíme Vás, abyste vrácené zboží co nejlépe zabalili a ochránili je před případným poškozením
  • Pokud jste zboží kupovali jako fyzická osoba, máte nárok na vrácení
  • Pokud jste zboží kupovali na firmu (IČ), tak vrácení zboží není možné.
  • Náklady na vrácení zboží v zákonné lhůtě jsou v režii zákazníka, prosím nežádejte nás o vratkové kódy nebo proplacení přepravy při vrácení zboží, protože to neproplácíme a neakceptujeme.

Na jaké zboží se nevztahuje 14denní lhůta vrácení zboží:

  • Není možné vrátit dárkové poukázky s unikátním kódem, které prodáváme na e-shopu
  • Zboží vytvořené na míru - tzn. například namontované/navrtané vázání na lyžích nebo lyže, na které bylo namontováno vázání
  • Zboží vytvořené na míru – například skialpinistické pásy, které byly oříznuty na přesný typ lyže.

Rezervace na prodejně prostřednictvím e-shopu - vrácení do 14 dnů s účinností od 3.10.2022

  • Zákazník, který si přes e-shop vytvoří rezervaci zboží na prodejně a zboží si vyzvedne v řádnou dobu má nárok na vrácení nevyhovujícího zboží ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží
  • Nepoužitý a nepoškozený výrobek v kompletním obalu včetně veškerého příslušenství přineste do prodejny Adamsport v Ružomberku nebo jej můžete vrátit prostřednictvím přepravní společnosti (náklady na přepravu neproplácíme)
  • Částka na zboží vám bude vrácena na dárkovou poukázku ve stejné hodnotě nebo si můžete koupit jakýkoli jiný výrobek za stejnou či vyšší cenu.
  • Platnost dárkové poukázky je 12 měsíců od jejího vydání.
  • Při rezervaci zboží na prodejně se prodej vztahuje, jako kdybyste koupili zboží na prodejně, jelikož máte dostatek času na to abyste si mohli zboží vyzkoušet nebo se o něm poradit s naším pracovníkem.

Adresa pro vrácení zboží:

Adam Sport
Bystrická cesta 5649/4B
034 01
Ružomberok - Slovensko

 

1.1 Právo na odstoupení od smlouvy

Máte právo odstoupit od této smlouvy bez uvedení důvodu ve lhůtě 14 dnů. 

Lhůta pro odstoupení od smlouvy uplyne po 14 dnech ode dne, kdy Vy nebo Vámi určená třetí osoba s výjimkou dopravce převezmete zboží, nebo se zboží objednané kupujícím v jedné objednávce dodávají odděleně: když Vy nebo Vámi určená třetí osoba s výjimkou dopravce převezmete zboží, který byl dodán jako poslední.

V případě smlouvy o službách (smlouvy o zhotovení věci na zakázku) uplyne lhůta pro odstoupení od smlouvy po 14  dnech ode dne uzavření smlouvy.

Při uplatnění práva na odstoupení od smlouvy nás informujte o svém rozhodnutí odstoupit od této smlouvy jednoznačným prohlášením, například dopisem zaslaným poštou na adresu: Adam sport, Bystrická cesta 5649/4B, Ružomberok, PSČ: 034 01 nebo e-mailem:  adamsport@adamsport.eu . Pro tento účel můžete použít vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, který jsme Vám předali nebo zaslali.

Lhůta pro odstoupení od smlouvy je zachována, pokud zaslat sdělení o uplatnění práva na odstoupení od smlouvy před tím, než uplyne lhůta pro odstoupení od smlouvy.

 

1.2  Důsledky odstoupení od smlouvy

Po odstoupení od smlouvy Vám vrátíme všechny platby, které jste uhradili v souvislosti s uzavřením smlouvy, zejména kupní cenu včetně nákladů na doručení zboží k Vám. To se nevztahuje na dodatečné náklady, pokud jste si zvolili jiný druh doručení, jako je nejlevnější běžný způsob doručení, který nabízíme (tj 4 € za dopravu prostřednictvím kurýra nebo České pošty pro území ČR). Platby Vám budou vráceny nejpozději do 30 dnů ode dne, kdy nám bude doručeno Vaše oznámení o odstoupení od této smlouvy. Jejich úhrada bude provedena stejným způsobem, jaký jste použili při Vaší platbě, pokud jste výslovně nesouhlasili s jiným způsobem platby, a to bez účtování jakýchkoliv dalších poplatků.

Platba za zakoupené zboží Vám bude uhrazena až po doručení vráceného zboží zpět na naši adresu nebo po předložení dokladu prokazujícího zaslání zboží zpět podle toho, co nastane dříve.

Zašlete nám zboží zpět nebo ho přineste na naši adresu provozovny (prodejny) nejpozději do 14 dnů ode dne uplatnění práva na odstoupení od smlouvy. Lhůta se považuje za zachovanou, pokud zboží odešlete zpět před uplynutím 14 denní lhůty.

Doporučujeme kupujícím abys vyhotovili pro vlastní potřebu kopii faktury a zboží zasílali doporučeně a jako pojištěnou zásilku. Na odstoupení od smlouvy můžete využít následující formulář: Odstoupení od kupní smlouvy, ve kterém je třeba vyplnit alespoň údaje s označením "*" - hvězdičkou. ( Http://www.nakupujbezpecne.sk/docs/form/odstupenie%20od%20zmluvy.pdf ).

Tímto Vás informujeme, že pokud se rozhodnete odstoupit od smlouvy, přímé náklady na vrácení zboží Ponesete.

Informace o odpovědnosti kupujícího za škodu vzniklou na vráceném zboží: "Odpovídáte pouze za případné snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání s ním jiným způsobem, než jaký je potřebný ke zjištění povahy, vlastností a funkčnosti zboží."

V případě smlouvy o službách (smlouvy o zhotovení věci na zakázku): "Pokud jste požádali o zahájení poskytování služeb během lhůty pro odstoupení od smlouvy, máte povinnost uhradit nám cenu za skutečně poskytnuté plnění do dne, kdy jste nám oznámili Vaše rozhodnutí odstoupit od této smlouvy. "

 

1.3 Kdy kupující nemůže odstoupit od smlouvy

1.3.1  Kupující nemůže odstoupit od smlouvy, jejímž předmětem je např .:

  • prodej zboží zhotoveného podle zvláštních požadavků kupujícího, zboží vyrobeného na míru nebo zboží určeného speciálně pro jednoho kupujícího,
  • nákup tovaru/produktu na firmu (ičo) dle obchodních podmínek
  • provedení naléhavých oprav, o které spotřebitel výslovně požádal prodávajícího,
  • prodej zboží uzavřeného v ochranném obalu, který není vhodné vrátit z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů a jehož ochranný obal byl po dodání porušen,
  • ostatní případy jsou uvedeny v § 7 odst. 6 zákona č. 102/2014. zz

 

1.3.2  Vzhledem k tomu, že v případě odstoupení se smlouva od počátku ruší, vrátí si strany všechny vzájemně přijatá plnění. Proto pokud dojde k uplatnění tohoto práva, kupující je povinen dodržet následující podmínky k vrácenému zboží:

  • vrácené zboží musí být v původním obalu
  • vrácené zboží nesmí jevit známky používání (je možné pouze jeho vyzkoušení)
  • vrácené zboží musí být nepoškozené
  • vrácené zboží musí být kompletní (včetně úplné dokumentace a i visaček)
  • zboží zašlete spolu s dokladem o koupi - fakturu.

1.3.3  Vámi vrácené zboží doporučujeme zaslat doporučeně, případně pojistit, jelikož neručíme za jeho možnou ztrátu na cestě k nám ze strany třetího subjektu. Zásilky na dobírku nebudou akceptovány! 

1.3.4  V případě, že kupující odstoupí od smlouvy a doručí prodávajícímu zboží, který je použit a je poškozený nebo neúplný nebo hodnota předmětného zboží je snížena v důsledku takového zacházení se zbožím, které je nad rámec zacházení potřebného ke zjištění vlastností a funkčnosti zboží, má prodávající vůči kupujícímu nárok na náhradu škody ve výši hodnoty opravy zboží a uvedení zboží do původního stavu resp. prodávající má právo požadovat od kupujícího proplacení snížení hodnoty zboží a kupující je o této skutečnosti vyrozuměn.

1.3.5  Kupující je povinen ve smyslu tohoto bodu všeobecných obchodních podmínek prodávajícímu uhradit všechny platby a náhrady, a to ve výši rozdílu mezi kupní cenou zboží a hodnotou zboží v době odstoupení od kupní smlouvy.

Balení při vrácení zboží

Kupující je povinen při vrácení zboží řádně zabalit a chránit jej tak před znehodnocením. V posledním období se stále častěji setkáváme s nekvalitním zabalením vráceného zboží a dochází tak ke znehodnocení a případnému poškození. Proto Vám níže uvádíme příklad, jak zabalit zboží při vrácení. V případě, že nám posíláte zboží, žádáme Vás aby bylo vždy zaběláno v přepravním obalu případně ochranné fólii. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verze