Do Vánoc zbývá už jen pár dní! A víš, co to znamená? Přinášíme ti EXTRA SLEVU -10%, kterou můžeš využít na e-shopu až do 10.12. 2023 během celého týdne. Nezapomeň použít slevový kupón a nakup vánoční dárky v předstihu!
Pro zákazníky E-SHOPU akce platí pouze v termínu od 3.1. 2024 - do vyprodání zásob.
Důležité informace při zpracovávání objednávek
Vzhledem ke zvýšenému zájmu o akci vás chceme informovat o podrobnostech ke zpracování vašich objednávek. Prosíme vás proto o trpělivost při jejich zpracovávání. Na vaší objednávce se podílí tým lidí a děláme maximum pro to, abychom vaše objednávky vybavili co nejrychleji.
- Objednávky zpracováváme chronologicky, postupně tak, jak přišly do našeho systému.
- Již nyní s jistotou víme, že objednávky, které přijdou v těchto dnech nebude možné ihned vyexpedovat všechny, proto doručení k vám domů nebo na adresu doručení bude trvat o něco déle, než jste u nás zvyklí.
- Pokud je vaše objednávka ve stavu: přijata do systému, tak jsme ještě objednávku nezačali zpracovávat.
- Pokud je objednávka ve stavu: Zboží bylo objednáno u dodavatele, tak některé zboží z vaší objednávky jsme museli doobjednat a víme s jistotou, že nám přijde, proto prosíme o trpělivost (dodání závisí na druhu zboží, někdy je to 3 dny, u některých položek je to až 7 dní).
- Pokud je objednávka ve stavu: zpracovává se, tak zboží se připravuje k expedici.
- Pokud je objednávka ve stavu: odeslána, znamená to, že jsme ji odeslali kurýrní společností k vám na zvolenou adresu.
- Osobní odběry - prosíme, abyste si pro objednávku přišli až v momentě, kdy bude ve stavu: připravena k osobnímu odběru.
- Rovněž se může stát, že některé zboží z Vašich objednávek již nebudeme schopni vyexpedovat, jelikož jej koupil někdo před vámi nebo již daný produkt neumíme zajistit od našich dodavatelů. O změně v objednávce, bude-li to nutné, vás budeme informovat telefonicky nebo e-mailem.
Vážení zákazníci, žádáme vás, abyste v době vyřizování vaší objednávky nevolali ohledně informací k vaší objednávce. O všem vás budeme informovat.
Pokud jste se rozhodli objednávku změnit, tak je to možné pouze ve stavu: Přijatá do systému, pokud je objednávka ve stavu zpracovává se /odeslána, tak objednávku nelze editovat ani upravovat.
Chcete-li objednávku stornovat, prosím kontaktujte nás na e-mail Adamsport@adamsport.eu, abychom vám ji omylem neodeslali.
Rovněž se chceme omluvit, pokud se nedovoláte na naše zákaznická čísla. V době akce jsme maximálně vytíženi. Máte-li dotazy, tak nás kontaktujte na e-mail info@adamsport.eu
Stav vaší objednávky si můžete sledovat po přihlášení se do vašeho účtu.