ÚVOD > Trhák týdne
 
TRHÁK TÝDNE

Přinášíme EXTRA 10% slevu na e-shopu. Sleva platí na vybraný sortiment skladem. Sleva platí od 17.04.2024 do 8.5.2024 nebo do vyprodání skladových zásob. Nezapomeň použít slevový kupón.

 

Pro zákazníky E-SHOPU akcia platí pouze v termínu od 17.04. do 8.5. 2024 nebo do vyprodání skladových zásob.

 

PODMÍNKY AKCE

  • Sleva platí na vybraný sortiment skladem
  • extra slevu nelze uplatnit na skialpinistické sety (nebudou zahrnuty ve slevovém kupónu), jiné výhodné sety a ani dárkové poukázky
  • není možné kombinovat s jinými slevovými kupóny nebo členskými slevami (JAMES, HIKEMATES, ALPENVEREIN, KST apod.)
  • na zboží s dobou dodání do 3 dnů / do 5 dnů / do 7 dnů / na objednávku se extra sleva nevztahuje

 

SLEVOVÝ KUPÓN 

TOTAL10CZ

 

Důležité informace při zpracovávání objednávek

Na vaší objednávce se podílí tým lidí a děláme maximum pro to, abychom vaše objednávky vybavili co nejrychleji:

  • Objednávky zpracováváme chronologicky, postupně tak, jak přišly do našeho systému.
  • Pokud je Vaše objednávka ve stavu: přijata do systému, tak jsme ještě objednávku nezačali zpracovávat.
  • Pokud je objednávka ve stavu: Zboží bylo objednáno u dodavatele, tak některé zboží z vaší objednávky jsme museli doobjednat a víme s jistotou, že nám přijde, proto prosíme o trpělivost (dodání závisí na druhu zboží, někdy je to 3 dny, u některých položek je to až 7 dní).
  • Pokud je objednávka ve stavu: zpracovává se, tak zboží je připraveno k expedici.
  • Pokud je objednávka ve stavu: odeslaná znamená to, že jsme ji odeslali kurýrní společností k vám na zvolenou adresu.
  • Osobní odběry - prosíme, abyste si pro objednávku přišli až v momentě, kdy bude ve stavu: připravena k osobnímu odběru

Rovněž se může stát, že některé zboží z Vašich objednávek již nebudeme schopni vyexpedovat, jelikož jej koupil někdo před vámi nebo již daný produkt neumíme zajistit od našich dodavatelů.

O změně v objednávce, bude-li to nutné vás budeme informovat telefonicky nebo e-mailem.
Pokud jste se rozhodli objednávku změnit, tak je to možné pouze ve stavu: Přijatá do systému, pokud je objednávka ve stavu zpracovává se /odeslána, tak objednávku nelze editovat ani upravovat.

Chcete-li objednávku stornovat, prosím kontaktujte nás na e-mail adamsport@adamsport.eu, abychom vám ji omylem neodeslali.

Rovněž se chceme omluvit, pokud se nedovoláte na naše zákaznická čísla. V době akce jsme maximálně vytíženi. Máte-li dotazy, tak nás kontaktujte na e-mail info@adamsport.eu

Stav vaší objednávky si můžete sledovat po přihlášení se do vašeho účtu

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verze